Onderwijsloopbaanbegeleiding in het secundair onderwijs
Documentatie
De cel trajectbegeleiding in het centrum deeltijds beroepssecundair onderwijs
Referentienummer: MLER_145
Flexibele trajecten in het voltijds gewoon secundair onderwijs
Referentienummer: MLER_142
Instaptoetsen lerarenopleiding
Referentienummer: InDialoog-2018-2019-5_18-23
Tijdschrift: In dialoog, Verschenen: 01/05/2019
Auteur: Maes Frederik, Verlackt Bavo
Er worden steeds meer instrumenten ingezet om de overgang van het secundair naar het hoger onderwijs in goede banen te leiden. Die instrumenten hebben als doel een juiste studiekeuze te bevorderen en het studiesucces in het hoger onderwijs te verhogen. We bespreken de verschillen tussen die instrumenten en spitsen ons toe op de instaptoetsen voor de lerarenopleiding.Vrijstelling van vakken en-of vakonderdelen in het gewoon secundair onderwijs
Referentienummer: MLER_060
Verschenen: 01/07/2015
Continuering zorg van basis- naar secundair onderwijs
Referentienummer: MLER_037
SOHO - overgang van het secundair naar het hoger onderwijs
Referentienummer: MLER_006
Bijlagen:
Schoolloopbaanbegeleiding in het so
Referentienummer: MLER_005
$[dc_identifier?(Referentienummer: )()] | $[dc_identifier] |
$[dc_type?(Type: )()] | $[dc_type] |
$[dcterms_abstract?(Korte inhoud: )()] | $[dcterms_abstract] |
$[re_keyword?(Trefwoorden: )()] | $[re_keyword] |
$[dc_creator?(Auteur: )()] | $[dc_creator] |
$[dc_publisher?(Uitgever: )()] | $[dc_publisher] |
$[dcterms_audience?(Doelpubliek: )()] | $[dcterms_audience] |
$[dc_date?(Vergaderdatum: )()] | $[dc_date] |
$[dcterms_issued?(Verschenen: )()] | $[dcterms_issued] |
$[Tijdschrift?(Tijdschrift: )()] | $[Tijdschrift] |
$[Jaargang?(Jaargang: )()] | $[Jaargang] |
$[Periode?(Periode: )()] | $[Periode] |
$[Nummer?(Nummer: )()] | $[Nummer] |
$[Paginas?(Pagina's: )()] | $[Paginas] |
$[dc_relation?(Bijlage: )()] | $[dc_relation] |
$[referringTo?(Bijlage: )()] | $[referringTo:annex] |