Krachtige leeromgevingen met Zill
Werken met een omgevingsboek in de basisschool. Zill legitimeert omgevingsonderwijs
Referentienummer: InDialoog-2019-2020-2_18-23
Tijdschrift: In dialoog, Verschenen: 01/11/2019
Auteur: Tilley Jan
Kinderen wegwijs maken in de hen omringende wereld is een van de uitgangspunten van het basisonderwijs. Omgevingsonderwijs is daarbij een onmisbaar middel. We willen de materiële en niet-materiële omgeving voor de leerlingen ontsluiten, met het Zill-leerplan als uitgelezen toegangspoort.2019_06_14_CUR_BaO_Routinemomenten_anders_bekeken
Referentienummer: Cur-20190617-13
Verschenen: 17/06/2019
2018-10-17 schema krachtige leeromgeving
Referentienummer: Cur-20181019-9
Verschenen: 19/10/2018
Opbouw schema onderwijsarrangementen
Referentienummer: Cur-20180607-16
Verschenen: 07/06/2018
Auteur: De Ruysscher Kris
Gebruik deze ppt wanneer je samen met je team vanuit een focus wil nadenken over hoe jullie een onderwijsarrangement als krachtige leeromgeving uitwerken. Het schema bouwt zich stapsgewijs op.Thematisch werken in de basisschool
Referentienummer: Cur-20181126-47
Verschenen: 26/11/2018
Visietekst 'Tijdkaders in de basisschool'
Referentienummer: Cur-20190612-18
Verschenen: 12/06/2019
$[dc_identifier?(Referentienummer: )()] | $[dc_identifier] |
$[dc_type?(Type: )()] | $[dc_type] |
$[dcterms_abstract?(Korte inhoud: )()] | $[dcterms_abstract] |
$[re_keyword?(Trefwoorden: )()] | $[re_keyword] |
$[dc_creator?(Auteur: )()] | $[dc_creator] |
$[dc_publisher?(Uitgever: )()] | $[dc_publisher] |
$[dcterms_audience?(Doelpubliek: )()] | $[dcterms_audience] |
$[dc_date?(Vergaderdatum: )()] | $[dc_date] |
$[dcterms_issued?(Verschenen: )()] | $[dcterms_issued] |
$[Tijdschrift?(Tijdschrift: )()] | $[Tijdschrift] |
$[Jaargang?(Jaargang: )()] | $[Jaargang] |
$[Periode?(Periode: )()] | $[Periode] |
$[Nummer?(Nummer: )()] | $[Nummer] |
$[Paginas?(Pagina's: )()] | $[Paginas] |
$[dc_relation?(Bijlage: )()] | $[dc_relation] |
$[referringTo?(Bijlage: )()] | $[referringTo:annex] |